آقای احمدی نژاد! بحث 300 نفر پیشکش! / کسی که خرابکاری اش را به پای دیگران می نویسد سرنگون می شود
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه


عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به احمدی نژاد گفت: آقای رئیس جمهور بحث 300 نفر پیشکش! اجازه بدهند کسانی که متهم به فساد اقتصادی هستند و از نزدیکان ایشان هستند بررسی شود.

به گزارش انتخاب ؛ محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی پنجشنبه شب در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا گفت: کسی که خرابکاری اش را با به پای دیگران می نویسد سرنگون می شود.

گزیده ای از سخنان این عضو هیات ریییسه مجلس در تلویزیون در پی می آید:

برخی ها وقتی خرابکاری می کنند شروع به بلوا درست کردن می کنند تا آن خرابکاری را به گردن دیگران بیاندازند.

* باید خراب کاری اش را صادقانه با مردم مطرح کند. ما معتقد به خدا و قیامت هستیم کسی که خرابکاری هایش را به پای دیگران می نویسد خدا جایی به پس گردن آنها می زند و خدا آنها را سرنگون می کند.

* در این چند سال شعار زیاد داده شد ولی در 8 سال یک لایحه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی از طرف دولت به مجلس نیامد و هرکاری در این باره انجام شد بر اساس طرح های نمایندگان مجلس بود.

* آقای رئیس جمهور که می گویند لیست مفسدان را در جیبشان دارند، لیستی ندارد چون اگر داشت ارائه می کرد. آقای رئیس جمهور برای رسیدگی به مفاسد اقتصادی خط قرمز تعیین نکند. هرکس منتسب به هر شخصیتی هست مصونیتی ندارد و هیچکس مصونتی ندارد.

* شتباهی که آقای رئیس جمهور کرد این بود که کابینه من خط قرمز است. چرا گفت کابینه من خط قرمز است. چرا این را گفتند؟ مگر کابینه رئیس جمهور معصوم بود؟!

* آقای رئیس جمهور بحث 300 نفر پیشکش! اجازه بدهند کسانی که متهم به فساد اقتصادی هستند و از نزدیکان ایشان هستند بررسی شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:دهقان , قالیباف,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب